Systemet har allerede vært i bruk for henvendelser innen kompetanse i ett år, og det har gitt bedre kontroll på innkommende saker og økt effektivitet i saksbehandling.
For å få tilgang til henvendelsessystemet må du først opprette en brukerkonto med din jobbadresse. Deretter vil brukeren aktiveres. For å sende oss en henvendelse, gå til Kontaktskjema - Medlemsbedrift - Juridisk henvendelse. I kontaktskjemaet fyller du ut informasjonen vi trenger for å behandle henvendelsen på en effektiv måte.
E-poster som sendes til advokat@norskindustri.no vil fra og med 19. januar få et automatisk svar som tar avsenderen videre til det nye saksbehandlingssystemet. Henvendelser som sendes per e-post vil ikke lengre bli behandlet.
MERK: Det nye systemet er også den fremtidige løsningen for saksbehandling under lønnsoppgjør. Vi anbefaler alle å opprette bruker allerede nå, og gjøre seg kjent med systemet.
Dersom du trenger teknisk bistand med systemet, ta kontakt på info@norskindustri.no.