Norsk Industri-film tok hjem gjev pris

Publisert

Vår film "Lyden av norsk industri" - som var en viktig del av Valg 2017-kampanjen,  ble kåret til beste nettfilm av Kreativt Forum.

Kreativt Forum – en sammenslutning av alle som jobber med kreativ kommersiell kommunikasjon i Norge - arrangerer hvert år en konkurranse innenfor diverse kategorier knyttet til reklamefilm.

Konkurransen heter Gullbranson og i år kunne produksjonsselskapet Atlas og reklamebyrået Try hente hjem prisen for beste nettfilm for reklamefilmen de gjorde for oss; "Lyden av norsk industri". Denne filmen var en viktig del av vår Valg 2017-kampanje.

Vi utfordret musikeren Baya til å lage musikk med lyder fra norsk industri. Filmen – som har en varighet på vel ett minutt - gikk mange ganger på TV2 og TV2 Nyhetskanalen før og etter nyhetssendinger og politiske debattprogrammer og er ellers tilgjengelig på YouTube og Norsk Industris Facebook-side.

Og fikk du ikke den prisbelønte filmen med deg under kampanjeperioden eller føler for et gjensyn, KLIKK HER.

Les også "Her er vinnerne i Gullbranson"

Lurer du på noe? Kontakt meg gjerne!