Norske sport og fritidsbedrifter får kjemperespons i Stockholm
Foto: Norsk Industri
Den 25. september arrangerte Norsk Industri Designindustrien et PR- og nettverksevent i Stockholm for å promotere og vise frem norske sport- og fritidsprodusenter.
Foto: Norsk Industri
Den 25. september arrangerte Norsk Industri Designindustrien et PR- og nettverksevent i Stockholm for å promotere og vise frem norske sport- og fritidsprodusenter.
Blant deltakerne var Aclima, Rottefella, Madshus, Tufte Wear. Øyo, Lillelam, Fjell Snowboards, Barents og House of hygge. Gjestelisten var full, og interessen for de norske produsentene var stor.
Den norske ambassadøren Aud Kollberg og den flotte ambassaden i Norra Djurgården var vertskap for utstilling og presentasjon av de norske kvalitetsleverandørene. Målsettingen var å skape gode relasjoner, legge til rette for økt salg og samarbeid, vise frem et utvalg av norske produsenter og produkter i en ny og kreativ setting, på en felles arena. Dette er første gang Designindustrien gjennomfører denne type event for Sport- og fritidsbransjen.
Merkevarene ga et godt bilde av den omfattende norske bransjen, fra snowboard, ski og skibindeninger, til telt, kniver ull og bekledning. En stor takk går til alle bedriftene for deres innsats, takk til ambassadens folk som sørget for hus, bevertning og supert vertskap. Takk også til Innovasjon Norge som bidro med finansiering til å forsterke arrangementet. Som vanlig har vi i Norsk Industri også knyttet til oss PR-ekspert, lokal bransjekonsulent for å hjelpe oss med å trekke inn svenske bransjefolk og en god moderator.
Det var en vellykket kveld som bidro til å styrke båndene mellom norske produsenter og den svenske sport- og fritidsbransjen.