Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Aktuelle saker fra grafisk

  1. Årets julebord

    Grafisk bransjeforening Øst og Seniorgruppen inviterer alle i Grafisk bransjeforening til julebord 21. november i Oslo.

  2. Når venner og konkurrenter møtes

    Gode håndtrykk og klemmer, mye latter og stigende summing fra gode samtaler rundt bordene. Den sosiale agendaen er sentral når medlemmene i Grafisk bransjeforening møtes til årets viktigste møte – landsmøtet.

  3. Kundene ønsker nærhet

    - Jeg vet hvem dere er! Nina Vogt la opp på skjermen et nå-bilde av forsamlingen, og oppmerksomheten var der. En av de fremste ekspertene på forbrukeradferd i landet var klar på bransjens utfordringer, og hva kundene forventer av oss.

KAMPANJE: Trykt i Norge

Medlemmer av Grafisk Bransjeforening kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at en trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet.

KAMPANJE: Two Sides

En global kampanje som løfter fram miljøfordelene med papir, og arbeider mot feilaktige påstander om at papirbruk er mer skadelig for miljøet enn bruk av elektronisk kommunikasjon.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening:
Portrett
Portrett av Martin