Grafisk bransjeforening - print og kommunikasjon

Aktuelle saker fra grafisk

  1. Dramatisk hvis postkasselevering opphører

    Blir det slutt på levering av post og reklame i folks postkasser, slik samferdselsministerens postutvalg foreslår, kan det bety spikeren i kisten for flere grafiske bedrifter.

  2. Utvider støtten til tariffbedriftene

    Grafisk utdanningsfond vil nå utvide støtten til bedrifter og ansatte som får ny kompetanse gjennom kurs, videreutdannelse og intern opplæring mm.

KAMPANJE: Trykt i Norge

Medlemmer av Grafisk Bransjeforening kan merke sine produkter med et unikt kvalitetsstempel som viser at en trykksaken er laget i Norge, av en seriøs bedrift med omtanke for miljøet og lokalsamfunnet.

KAMPANJE: Two Sides

En global kampanje som løfter fram miljøfordelene med papir, og arbeider mot feilaktige påstander om at papirbruk er mer skadelig for miljøet enn bruk av elektronisk kommunikasjon.

Kontaktpersoner i Grafisk Bransjeforening:
Portrett
Portrett av Martin